Despre blog

Este un blog despre cărţi, filme, seriale, etc.- pană la urmă, eu decid! Sâc!Sâc! A luat nastere in urma unei conversaţii pe o 'anumită' reţea de socializare ( Duh! Facebook!) cu Cristina de pe blogul, iar acum voila! S-a nascut! Ar trebui sa vorbesc pe scurt despre mine...hmm... nu sunt egomaniacă, egocentristă, ş.a.m.d., deci vă voi spune doar atât: mă găsiţi pe(aţi ghicit)... facebook( Roxana Pachitariu).Un fapt interesant- blogul îi aparţine bunei mele BFF, care, fiind o draguţă, mi-a cedat dreptul asupra lui... pentru moment.Pentru orice nelămurire ma puteţi contacta aici, in secţiunea de comment sau... PE FACEBOOK! BINE AŢI VENIT!

3 Response to "Despre blog"

  1. Unknown says:

    Buna! Ma bucur sa te cunosc(chiar si virtual)!Sper sa iti pot urmari blogul cu mare drag cat mai des posibil.Iti urez mult succes si sa ai parte de cat mai multe postari si followeri! Bine te-am gasit! :) :* :)

    Hei! :* Muult, muult succes! Vei avea nevoie :3 Stiu cat e de greu sa ai un blog pentru care vrei sa-ti dedici timpul liber, insa sa nu ai timp liber din cauza altor activitati, precum facultatea (in cazul tau si a multor altora). Abia astept sa iti citesc articolele :* Mult succes, inca o data! >:D<

    Unknown says:

    CRACIUN FERICIT! Multa fericire si succes!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme