Citate

Având în vedere că nu am citit 'Tears of Tess' ... încă, dar mai am foarte puţin şi sper să postez recwnzia în curând- m-am decis să postez câteva citate din carte şi... aştept opinia voastră.

PS: Seria explorează temele din Fifty Shades, într-o manieră mult mai profundă decât E.L.James, aşadar nu este pentru cei slabi de îngeri. Ah... interzisă şi minorilor!

 

 








5 Response to "Citate"

  1. Unknown says:

    Nu am auzit de carte dar citatele sunt frumoase(am reusit sa le inteleg cat de cat). Astept cu nerabdare recenzia ta!

    E prima data cand aud de aceasta care, dar pare destul de interesanta si e interzisa minorilor :)) Presupun ca mai trebuie sa astept in cazul asta, oricum: asteptam recenzia ta :)

    Interesante citatele :D M-am chinuit ceva timp sa le citesc, deoarece sunt cam mici imaginile si nu ma lasa sa le maresc deloc, dar m-am descurcat.
    Mi-a placut seria Fifty Shades, probabil ca aceasta carte o s-o ador pur si simplu. Ce bine ca numai trebuie sa astept s-o citesc, sunt deja majora. :)))
    Asteptam recenzia!! :D

    Unknown says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Unknown says:

    Nici eu nu am mai auzit de carte,insa imi plac citatele si cred ca o s-o si citesc.
    Citatele sunt foarte,foarte frumoase.Cred ca osa citesc si eu cartea;

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme