Citate

Citate...Hopeless...





M-am întors!Ştiu că am lipsit prea mult timp, dar acum sunt aici...
Am reuşit să ajung la zi cu mesajele şi am observat propunerile, speranţele voastre pentru acest an... ei bine, eu mi-am propus să citesc, să postez mai des, să comunic cu voi...
Pentru început, vreau să vă ofer o veste bună : avem un nou sponsor (primul meu sponsor), căruia ţin să-i mulţumesc pentru această oportunitate - Book Express


Libraria Books Express. Cele mai multe carti in limba engleza,
cea mai sigura si rapida livrare!

Sper să avem o colaborare îndelungată, cu multe recenzii şi concursuri. Şiiii... pe data viitoare!

4 Response to "Citate"

  1. In primul rand, vreau sa te felicit pentru asta si iti doresc ca pe viitor sa ai parte de mai multi sponsori si foarte multi cititori!! :D
    Revenind la oile noastre. Citatele sunt absolut superbe!! Abia astept sa am si eu cartea in mainile mele si sa o devorez pe toata. Tipul asta, Holder, mi se pare foarte de treaba, amuzant, romantic, un baiat la care multe fete ar visa in secret sa fie printul lor pe un cal alb. :3 Nu cred ca mai am rabdare!! O vreau acum!! :D

    Unknown says:

    Felicitari pentru sponsor si sper sa ai parte de cat mai multi cititori!!!Sunt foarte frumoase si bine alese,citatele tale! Eu nu am citit,inca,cartea dar mi se pare foarte frumoasa si abia astept sa mi-o cumpar! :) :)

    Ce dragut :o3 Mi-am luat aceasta carte dupa ce ti-am citit recenzia si abia astept sa o citesc. Cred, adica sunt sigura ca e pe gustul meu si ca o voi adora inca de la primele pagini. Ador tot ce a scos Epica pana acum :x

    Unknown says:

    Ce frumoase sunt si acestea!
    Epica are numai carti foarte bune.

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme