Citate

Citate....Losing Hope

 Ador cartea aceasta şi abia aştept să citesc povestea lui Daniel (cel mai bun prieten al lui Holder) în 'Finding Cinderella'...

5 Response to "Citate"

  1. Unknown says:

    Abia astept sa citesc aceasta minunatie de carte!

    E "I live you, Sky" sau "I love you, Sky"?Mi se pare putin ciudat sa fie cu live. Oricum imi plac muult citatele, iar Holder pare asa de dragut :o3 Abia astep sa citesc si eu cartea :)

    Sunt foarte frumoase citatele!! Cat de dulce poate sa fie baiatul asta!! :3

    Unknown says:

    Aww...ce frumoase sunt!Toate citatele au de spus cate ceva.

    E "I live you, Sky". Am citit cartea si m-am lamurit. Mi se pare foarte dragut acest mod al lor de a spune "I love you" insa fara a da promisiunea unei trairi atat de intense. :x

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme