Mă pierd în tine de Jasina Wilder în curând la Epica!


Mă pierd în tine de Jasina Wilder în curând la Epica!


Nu am fost întodeauna îndrăgostită de Colton Calloway; am fost îndrăgostită de fratele său mai mic, Kyle, prima dată. Kyle a fost prima mea dragoste adevărată, primul în orice mod.

Apoi, în acea noapte furtunoasă din August, el a murit, iar persoana care eram atunci a murit odată cu el.

Colton nu m-a învăţat cum să trăiesc. El nu a vindecat durerea. El nu a făcut-o mai suportabilă. El m-a învăţat cum să rănesc, cum să nu fiu bine şi în cele din urmă cum să uit.


Descrierea a fost luată de pe goodreads şi tradusă de Simona Ioana în română. O găsiţi aici.

5 Response to "Mă pierd în tine de Jasina Wilder în curând la Epica!"

  1. Alta carte la Epica?? :o Aceasta editura incepe sa ma surprinda in mod placut din ce in ce mai mult. Cu siguranta in curand va ajunge editura mea preferata.
    Subiectul cartii mi se pare cumva cunoscut, nu am mai citit o carte cu acest subiect, dar totusi simt o oarecare familiaritate. :-??

    Unknown says:

    Editura Epica este preferata mea.Deja am citit doua carti de la aceasta editura,"E usor sa te iubesc" si "Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere".Ma astept la carti din ce in ce mai bune de la aceasta editura.

    Unknown says:

    Cred ca este o carte interesanta,mai ales daca Kyle moare.

    @Andreea, de ce pui cate doua comentarii unul dupa altul??
    Eu am citit de la Epica: Mare Tranquillitatis, Destine la limita, E usor sa te iubesc si mai am putin din Hopeless :x

    Nu prea imi place as mult coperta! Trebuia sa aleaga altceva si titlul sa-l aseze altfel.

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme