Concurs de fidelitate- anunţ important + câştigători!

 În primul rând, sunt tot eu, Roxana, doar că m-am logat cu alt cont - acum, am verificat intrările din concurs şi am luat următoarea hotărâre:

Andrea Ilie eşti câştigătoarea concursului de fidelitate deoarece ai îndeplinit toate sarcinile specificate (v-am avertizat, fetelor- trebuia să îndepliniţi toate cele trei puncte! Din păcate link-ul către sponsorul blogului nu apare, aşa că ea câştigă în mod automat.). Andrea, te rog contactează-mă pe adresa de e-mail a blogului (olgaangel20at gmail dot com) pentru a-mi furniza datele de contact şi te rog să laşi un mesaj pe blog cu alegerea ta- una dintre cele două cărţi.

Totuşi, pentru celelalte fete, mai aveţi timp la dispoziţie 48 de ore pentru a completa toate cele trei sarcini obligatorii- cele 10 comentarii, să urmăriţi blogul prin GFC şi să postaţi un mesaj pe FB la Books Express cu următoare frază: 'Multumesc că existaţi!' şi menţionaţi link-ul blogului meu + postarea concursului de fidelitate. Fetelor, vă cunoaşteţi situaţia- din momentul postării- prima care îndeplineşte toate cele 3 cerinţe obligatorii câştigă cel de-al doilea roman oferit în cadrul concursului.

SI.... premiile (mă refer la TOATE premiile) vor fi trimise, cel târziu, în data de 18 februarie!

Şi... din acest moment dau start concursului de fidelitate din luna februarie- premiul este SURPRIZĂ) şi dau starul concursului de Sf. Valentin- premiul este cartea: 'Pe Strada Dublin' (a cărui recenzie urmează să fie publicată).

Pentru primul concurs cu ocazia V-Day- cerinţele mele sunt următoarele:

-Să vă înscrieţi prin GFC
-Să-mi răspundeţi la întrebarea: 'Cum vă imaginaţi o declaraţie de iubire, către voi, din partea unui book boyfriend?'- aş vrea să fie scurtă şi originală (pun accentul pe originalitate!)

Aveţi timp până pe 24 februarie- locurile 2 şi 3 câştigă puncte în plus pentru concursul de Dragobete.

IAR- în privinţa concursului de fidelitate- termenii se schimbă puţin- dar, voi posta noile condiţii (vor fi mai accesibile) zilele următoare (aşa că fiţi pe fază- pemtru că urmează concursuri interesante, doar este luna dragostei )

Ah... şi aş aprecia dacă m-aţi sfătui în privinţa titlurilor pe care vi le doriţi în bibliotecă- nu este obligatoriu, dar m-aţi ajuta foarte mult dacă aş afla ce titluri v-ar plăcea...

27 Response to "Concurs de fidelitate- anunţ important + câştigători!"

  1. Unknown says:

    Eu am indeplinit conditiile
    https://www.facebook.com/BooksExpress?fref=ts
    Numele de FB e Andreea Andreea

    Unknown says:

    Andreea-te rog sa verifici si tu link-ul-mie imi arata mesajul ca 'pagina nu e valida sau a fost stearsa.' Ok?
    Daca rezolvi cerinta vei fi a doua castigatoare pentru ca ai raspuns prima.

    Unknown says:

    Pai link-ul la share e asta ": https://www.facebook.com/andreeazas/posts/415535958589778
    si link-ul unde am zis multumesc ca existati nu stiu cum sa ti-l dau,ca nu mi-l da la o postare catre pagina lor.
    Intra tu pe FB la Books Express si vei vedea ca eu sunt prima cu mesajul multumesc...

    Unknown says:

    Ok- este suficient, dar încă trebuie să aflu opţiunea celeilalte câştigătoare, dacă aveţi deja unul dintre premii, puteţi să faceţi schimb, doar să mă anunţaţi :) Felicitări câştigătoarelor şi aştept datele voastre!

    Unknown says:

    Multumesc mult!
    Eu as vrea "Clockwork Princess",daca se poate.

    Unknown says:

    Felicitari!!!!! Si lectura placuta! Ma bucur pentru voi!!!!!

    Pentru concursul de V-Day postam aici?

    Unknown says:

    Multumesc!

    Unknown says:

    Sigur! Nu-i nicio problemă!

    Unknown says:

    Desigur! Vă voi livra premiile după ce voi primi imediat ce voi primi adresa celeilalte câştigătoare.

    Multumesc foarte mult!! :D
    Aleg Clockwork Princess de Cassandra Clare!

    Unknown says:

    Fetelor, se pare ca avem o mica problema- exista un singur exemplar Clockwork P.,dar Andreea Ilie are prioritate, deci vei primi CP, iar Andreea T. va primi Allegient (editie hardcover- a aparut o mica problema, de aceea ofer cartea in acest format). Daca vreti sa faceti schimb, ma anuntati in privinta deciziei finale.

    Unknown says:

    e in regula./

    Andreea T. sper ca nu te superi pentru asta.

    Unknown says:

    nu ma supar. :)) Lectura placuta!

    Lectura placuta si tie! :D

    Pentru concursul V-Day, eu mi-am imaginat altfel: am scris cum m-am intalnit cu personajul, este si putina descriere, dialog, dar contine si declaratia. Sa scriu doar declaratia, nu mi-a venit nimic in cap cum as putea sa fac altfel. E vreo problema daca o sa scriu asa? Daca da, atunci voi pune doar partea cu declaratia.

    Unknown says:

    Sigur! O poti scrie asa cum iti doresti- cel mai mult ma intereseaza sa 'vad in actiune' imaginatia voastra :)

    Ok, multumesc! :D

    Pentru concurs!! :D

    - Hey, micuto! Ti-a fost dor de mine? o voce rasuna in capul meu.
    Deschid ochii si constat ca nu mai eram in camera mea, ci intr-un coltisor parca desprins din rai. Ma aflam in fata unui lac de o nuanta superba de turcoaz, iar in jurul meu se aflau o multime de trandafiri albastri, preferatii mei. Din loc in loc se aflau un fel de leagane impletite din crengile copacilor, ce pareau foarte rezistente. N-am mai apucat sa contemplu privelistea, ca am fost scoasa din starea de visare de o voce joasa ce mi se parea foarte cunoscuta:
    - Hey, piticot! Sunt chiar in spatele tau!
    Doar nu e Adr...Nu, n-are cum sa fie el sau poate? Ma intorc si dau de cei mai superbi ochi verzi pe care i-am vazut vreodata. Am uitat pana sa si respir. Acestia apartineau chiar lui Adrian Ivashkov! Nu pot sa cred! Eram socata! Ori visez, ori am innebunit?
    Acesta incepuse sa rada, iar sunetele pe care le scotea, pur si simplu, ma faceau sa ma topesc. Am murit si am ajuns in rai?
    Inca zambind, acesta imi spune:
    - Scuze, dar gandurile tale ma amuza foarte tare. Ca sa-ti raspund si la intrebari, nu esti dusa cu pluta si nici nu suntem in rai. Dar de fiecare data cand vei fi cu mine, o sa simti ca esti in paradis, iubito, imi arunca un zambet cu subinteles care imi dadu fiori.
    Am tras aer in piept si incercand sa nu ma balbai, l-am intrebat:
    - Cum de am ajuns aici? Ti-ai folosit spiritul ca sa patrunzi in visele mele?
    - Cum altfel, piticot? imi raspunse, in timp ce isi aprindea o tigara, lucru care ma enerva peste masura.
    Observa ca ma incruntasem si, resemnat, o arunca pe jos si o stinse, pentru a nu provoca vreun accident. Eram uimita ca el, Adrian Ivashkov, facuse asta pentru mine. Sigur o fi el?
    - Inainte sa-ti mai treaca alte intrebari idioate prin cap, trebuie sa-ti spun ceva pentru care am asteptat foarte mult..spuse el evitandu-mi privirea.
    Ce vr..
    Imi arunca o privire exasperata. Isi drese vocea si isi fixa privirea in a mea, incercand sa-si adune tot curajul de care era in stare in acel moment.

    - Eu..scuze, dar n-am mai facut asta pana acum, vocea tremurandu-i putin. Era emotionat si habar n-aveam de ce.
    - Ma cunosti din seria aceea minunata de care esti innebunita si stii cate ceva despre mine. Despre cum Rose si-a batut oarecum joc de mine si, in timpul in care am fost impreuna ma mintea ca ma iubeste, cand de fapt, inca il iubea pe Belikov. Parca ceva s-a rupt in mine atunci si asta mi-a pus capac la tot. Am incercat sa nu mai las absolut nicio fata sa ajunga asa de aproape de inima mea.
    Facu o pauza, apoi continua:
    - Dar, se pare ca am dat gres. A fost greu sa te gasesc, dar nu regret nicio clipa. Chiar daca nu m-ai mai vazut pana acum, eu am facut-o. Ti-am invadat visele de multe ori, stand in umbra si pandind momentul in care iti voi vorbi. Din prima clipa in care te-am vazut, am stiut ca pentru mine nu o sa mai conteze nimic inafara de tine. Eram fascinat de fiecare gest marunt pe care-l faceai si toate acele ganduri care-ti treceau prin minte.
    Stai putin! De cand citeste el gandurile? Parca nu...
    - De cand te-am intalnit pe tine. Nu ma intreba, habar nu am cum pot s-o fac, dar numai la tine functioneaza. Am stiut ca asta e un semn si ca trebuie sa fac ceva in legatura cu asta. Si iata-ma aici!
    - D-dar..de ce e-eu? "cand credeam ca nu o sa ma mai balbai".
    - O sa-ti spun ceva, ce n-am mai spus nimanui. Mie nu-mi place sa fac lucrurile pe jumatate, mai ales cand vine vorba de dragoste. Nici macar eu nu stiam de ce tocmai tu esti cea speciala. Eram confuz si nu intelegeam de ce. Cat timp te-am urmarit, am inceput sa-mi dau seama de asta. In fiecare zi ma trezesc numai cu tine in gand, tu esti cea care da un sens vietii mele, cea de care am nevoie si nu imi mai trebuie nimic altceva. De fiecare data cand te vedeam, stiind ca esti la doar cativa pasi de mine, inima mea o lua la galop. Dar acum, cand in sfarsit ne vorbim si mai ales cand te uiti cu privirea aia adorabila la mine, simt ca as putea sa infrunt o armata de strigoi, daca mi-ai cere-o. Te rog, nu incepe sa razi. Nici eu nu stiu ce e cu mine, n-am mai facut astfel de declaratii in viata mea.
    - Eu..nu stiu ce sa spun. Il observam cum se apropie de mine, micsorand distanta dintre noi.
    Mai erau doar cativa centimetri care ne desparteau.
    - Shh, nu trebuie sa spui nimic, doar lasa-te purtata de val. Te iubesc, piticot! facu si pasul care ne despartea si ma saruta ca si cum ar fi ultma data.
    Buzele lui erau asa de moi si dulci, aroma lor imbatandu-ma. Daca nu m-ar fi tinut, in clipa urmatoare as fi fost gramada la picioarele sale. Prinzand curaj, mi-am dus mainile spre el si i-am inconjurat gatul, urcand tot mai sus si plimbandu-le prin parul sau, ciufulindu-l. El m-a strans mai tare, lipindu-si corpul si mai mult de al meu, parca nevrand sa-mi mai dea drumul vreodata.
    Nu-mi venea sa cred ca unul din visele mele ascunse s-a indeplinit. Ma aflam in bratele celui pe care-l iubeam, dar care, din pacate, era doar un personaj din cartile mele preferate. Mi-as dori ca acest vis sa nu se sfarseasca niciodata.
    Dupa cateva minute bune de sarutat, ne-am despartit pentru a lua aer, el neavand nevoie, dar eu da. I-am zambit din toata inima, iar el mi-a dat un sarut usor pe frunte, oferindu-mi unul din zambetele sale caracteristice.
    - Ne vedem data viitoare, piticot! si stiam ca e o promisiune.
    Imi mai dadu un sarut usor pe buze, inainte ca un sunet enervant sa ne intrerupa, simtind cum usor-usor ma trezesc. Am deschis ochii, observand ca sunetul venise de la telefonul meu, care ma anunta ca am primit un mesaj. Il deschid si aproape am tipat de fericire cand am vazut ce scrie: "Te iubesc, piticot! Adrian Ivashkov" Se pare ca n-a fost doar un simplu vis, spun in timp ce zambeam prosteste.*


    De ceva vreme, am inceput sa scriu. Niste prietene tot batandu-ma la cap cu asta. :))) Am incercat sa scriu cat de original am putut si sper ca mi-a iesit cat de cat. Multumim pentru concurs!! :D

    Gfc: Andreea Ilie

    Anonim says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Anonim says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    Cand vor fi trimise premiile de la celalalt concurs?

    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme