În curs de apariţie .... la ei!

În curs de apariţie .... la ei!

Continuând rubrica săptămânală (încă nu pot să cred că postez) vă prezint următoarele titluri în curs de apariţie din această săptămână:


-Cress by Marissa Meyer
-Ignite Me by Tahereh Mafi
-Unite Me by Tahereh Mafi
-Landry Park by Bethany Hagen

-Be With Me by Jennifer L. Armentrout
-The Real Prom Queens of Westfield High by Laurie Boyle Crompton
-Something Real by Heather Demetrios
-The Sound of Letting Go by Stasia Ward Kehoe

-Mistwalker by Saundra Mitchell
-Prince of Shadows by Rachel Caine
-Stolen by Erin Bowman
-Such Sweet Sorrow by Jenny Trout

-The Seers by Julianna Scott
-Vengeance by Megan Miranda
-Wildwood Imperium by Colin Meloy
-The Selection Stories by Kiera Cass

-Teen Spirit by Francesca Lia Block
-Alienated by Melissa Landers
-Codename Zero by Chris Rylander
-In the Lyrics by Nacole Stayton

-Dreamwalker by C.S. Friedman
-Tone Deaf by Olivia Rivers
-Girl in Love by Caisey Quinn
-Saving Quinton by Jessica Sorenson

4 Response to "În curs de apariţie .... la ei!"

  1. Sunt cateva de care am mai auzit, dar de celelalte habar n-aveam.
    Ar trebui sa se mai infiinteze si la noi o editura care sa se ocupe mult mai mult de aceste carti superbe care apar in afara. :(

    Vreau sa apara si la noi continuarile seriei Spulbera-ma, nu e corect :( La noi a aparut doar primul volum, la Leda, si cel mai probabil va mai trebui sa asteptam cativa ani pana sa fie publicate si celelalte :(
    De multe dintre celelalte nu am auzit, insa imi plac mult copertile, sunt atragatoare. The Selection Stories abia astept sa apara si la noi. The Selection nu am citit-o inca pentru ca mai vreau sa apara volumul urmator si la noi, altfel imi va fi si mai ciuda ca am inceput-o si m-a lasat in aer.

    Unknown says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.
    Unknown says:

    Am auzit si eu de cateva carti,dar de altele nu.Oricum,cred ca toate sunt frumoase.
    Cartile sunt foarte interesante,sunt superbe,iar copertile sunt foarte dragute.

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme